Oldalak

2014. július 1., kedd

Masterpostok

Ez a masterpost-dolog nekem még elég újkeletű volt, amikor megláttam a tumblr.-ön, mindenesetre beleszerettem, ugyanis imádom a listákat, és ez is hasonló a listákhoz. A masterpostokban, témától függően az emberek felhalmoznak hasznos (vagy éppen haszontalan) linkeket, dolgokat. Én csak az írós, olvasós, rajzolós, és az írók életéről és munkásságáról szólókban vagyok jártas, ezért csak azokról tudok valamit mondani.
Ezen felbuzdulva gondoltam, összegyűjtök nektek néhányat a kedvenc linkjeimből, hogy ti is élvezhessétek a masterpostok gyönyörűségét. Fogyasszátok egészségtelenül!

R O S I E   N A G Y   M A S T E R P O S T JA
 - AZ UNATKOZÁS CSODÁJA -

ÍRÓHÖLGYEK

Most olvasom tőle Az üvegburát, egyelőre ki kell tépni a könyvet a kezemből, ha valaki akar valamit, különben nem hagyom abba az olvasását - igen, tehát ennyire jó. A versei lenyűgöznek: egyszerű, de gyönyörű. Káprázatosan ír, sziporkázó sorai vannak - egy életen át hallgatnám a verseit hangoskönyvben, és közben olvasnám mellé mindegyiket.

akit imádok és gyűlölök egyszerre. A Mrs. Dalloway-t olvasom tőle jelenleg, de a nyárra több könyvét is tervezem a kezembe venni, mert Virginia Woolfot nem ismerni bűn, és én nem akarok bűnös lenni. Láttam az órákat, és beleszerettem, a gondolataiba szerettem, és még mindig szeretem - miközben egyöntetűen utálom is.

ÉS AZ ÍRÓÚR
Kinek nevét a középkorban tök máshogy írták. Végigolvastam az Öt drámát, mindkét részét, úgy, hogy nem volt kötelező. Az irodalom tanár imádott, amikor körbeugráltam minden érdekes ténnyel Shakespeare-ről, meg arról, hogy benne van az Armageddon Reality Show-ban, és kétségtelenül az az egyik kedvenc részem, a Rómeó+Júlia pedig az egyik kedvenc filmem, azzal az őrült néger Mercutioval. Imádom az őrült néger Mercutiot, abban az édes kis transzvesztita jelmezében.

VERSEK
[hosszas hallgatás, miközben mindet lementem egy Word dokumentumba, és átkonvertálom pdf-be]

|| Tom Hiddleston verset olvas fel
A poszt címe lehetne: Ettől fog Rosie kapásból sírni és meghalni

|| Rosie válogatott versei
ELŐADÁSOK
|| We should all be feminists (ez a kedvencem. kétségtelenül)
|| The evolution of the swim suit - emiatt harcoltam ki a magas derekú bikinit

MÉG YOUTUBE
hosszú lesz
|| Hamilton Wesley - egy pokolian édes kiskutya játszik egy labdával *mély levegő*
|| serlok - sírva röhögünk
|| H O M E W R E C K E R - egy Lady Loki videó
|| Bra fitting 101 - avagy találd meg a megfelelő melltartó méretet. Nekem sikerült, neked?
|| Egy fem!lock videó (női Sherlock, mielőtt valakinek nem esne le)
|| Lana és Dr. Thredson - a pszichopata város, egy pszichopatikusan Lokis számra ("When everything you say I'm on my knees/Baby, I'm on my knees")
|| Cooking Fast & Fresh With West! - ilyen apát akarok
|| Leszarom - a vizsgainduló
|| Egy Dorian Gray Videó, Vanessa "fuck off" Ives-szal és a ganggel

ÍRÁS
Ezt beraktam a könyvjelzőim közé, és soha nem kívánom kivenni közülük. Köszöntem.

Egyszerűen imádom. És van benne Joss Whedon - akivel úgy vagyok, mint Virginia Woolf-fal

Ennyi lenne. Remélem, tetszeni fog majd nektek. Legközelebb a hasznos internetes oldalakból fogok ilyet csinálni, amivel elszórakozhattok, ha unatkoztok. Jó felfedezést!

Nincsenek megjegyzések: